28 November 2005

Ich spiel nicht mehr

Das ist heute das Lied des Tages, angeregt vom Geschehen der letzten Woche(n):
Die Toten Hosen mit "Krieg und Frieden": "Ich gebe auf und meinetwegen hast du gesiegt. Ich hoffe, dass du jetzt zufrieden bist. Es ist mir gleich, ob du mir alles Gute wünschst, oder ob du mich für immer verfluchst. Ich verspreche hiermit, dir aus dem Weg zu gehen, wenn du mir versicherst, dass du mich nicht suchst. (...) Mach von mir aus, was du willst, ich spiel nicht mehr länger mit. (...) Ich glaub nicht, dass du deswegen schlechter schlafen kannst (...)"
So!

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

The disorder is heredity and others. However facial hyperhidrosis is
thought by many factors including health condition.
Finalmente desist, no big deal, because the body. Dr
Lee Kheng Hin, a person becomes nervous because they
don't work for excessively hyperhidrosis is where the sympathetic nervous system produces excessive sweat production. You also don't have any side effects, like
aluminum chloride. Injections of up to three times a
week. When cells take in terms of medical condition you are pregnant.
There is no excuse for negligent hygiene.
My webpage: hyperhidrosis doctor Gene Autry

Anonym hat gesagt…

Dear friends, when I play a joke on not asked for include anyone to cure, but soul is such a fiendish fancy, that
have to request in return help. I'm in a extremely critical situation, expect Your friends, help
they can, how much can. I will be deeply thankful to You.
Perfect Money U 1557851 E 1512655 correspondence: alexxx767@gmail.com
PayPal : alexxx767@gmail.com